Shop Mobile More Submit  Join Login
About Deviant Artist Official Beta Tester Son of the Writing HandMale/United States Groups :iconorigin-organization: Origin-Organization
 
Recent Activity
Deviant for 5 Years
6 Month Core Membership:
Given by an Anonymous Deviant
Statistics 1,000 Deviations 39,866 Comments 139,485 Pageviews

Newest Deviations

Favourites

I have exactly 999 submissions on DA, so one more, and it is my 1000th.

I gotta do something special for it.
  • Mood: Neutral
  • Listening to: Trying to find good music to write to
  • Reading: Stories here on DA
  • Watching: Deciding what to watch
  • Playing: Splatoon/Smash
  • Eating: Chinese
  • Drinking: Tea

deviantID

Benji-Blacksky
Son of the Writing Hand
Artist
United States

Visitors

Idea: Join the Blacksky Club. For $10, you can get 4 short stories a month! 

88%
14 deviants said Sounds Fun!
13%
2 deviants said No, thank you.

Comments


Add a Comment:
 
:iconvrelatava:
vrelatava Featured By Owner Feb 2, 2016  Student General Artist
So much literatoor.
Gonna have to read the living shit out of it one day X)
Reply
:iconbenji-blacksky:
Benji-Blacksky Featured By Owner Feb 2, 2016
Thankies. I'm glad you wanna read my stuff~!
Reply
:iconfrencida:
frenciDA Featured By Owner Jan 31, 2016  Student General Artist
Favs are a beautifull thing, so thank you *^*
Reply
:iconbenji-blacksky:
Benji-Blacksky Featured By Owner Jan 31, 2016
You're very welcome
Reply
:iconfrencida:
frenciDA Featured By Owner Jan 31, 2016  Student General Artist
°U°
Reply
:icondelta-one-x-ray:
Delta-One-X-Ray Featured By Owner Jan 31, 2016
So, hi there-- it's been a LONG time, I know, haha...how have you been?
Reply
:iconbenji-blacksky:
Benji-Blacksky Featured By Owner Jan 31, 2016
I've been ok. Business is well and my writing skills have improved a lot.

How're you, man?
Reply
:icondelta-one-x-ray:
Delta-One-X-Ray Featured By Owner Jan 31, 2016
That's good to hear! I'm doing pretty well myself. Took a bit of a sabbatical from here but never stopped writing, I feel like I've gotten better too even if I admit I still struggle with solo works, haha. Otherwise I've graduated, found a job, currently hate it and am looking for a better one...pretty typical stuff, haha. It's good to see you again, hope maybe we can chat again sometime and catch up!
Reply
:iconbenji-blacksky:
Benji-Blacksky Featured By Owner Jan 31, 2016
I hope so too. I'm on skype if you want. Just shoot me a note.

Othewise, glad you're doing ok. I'll fill you in on my developments later.
Reply
(1 Reply)
Add a Comment: